Hattparad, kyssar, frizz och NASA

Hejsan allihopa!
Ja som Linn redan varit inne på har ju även jag suttit bänkad franför tvn i dessa bröllopstider! :)
Det jag tycket var mest intressant var alla dessa hattar i alla färger och former
Först försökte jag titta på det hela på tv4 men de hade bara reklam hela tiden och sen tycker jag inte riktigt om Maluo (hur fan stavas hon) Så jag tog fram datorn och kollade på PBS ist! :)
Jag måste ju ta en bild med KYSSEN oxå! :)
Sweet! :)
Förövrigt är jag lite sur över att det inte blev någon uppskjutning av rymdfärja som skulle ske ikväll. Nasa hittade något som inte funkade. Men men bättre lycka näst gång, som är på måndag.
Jag var och klippte mig idag. :D Det blev typ en decimeter kortare and i like it!
Imorn bär det av till Falun för att fira valborg med massor av underbart folk! :)
Ha det lite bättre än alla andra!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0