Pluggeliplugg...

Sitter här i min ensamhet i skolan och försöker skriva lite svenska tal, medans mina kära kompisar är på lunch.
En liten fågel viska i mitt öra att jag inte bloggat så mycket.. och det kan jag hålla med om faktiskt ;)
Men jag är så dålig på att veta vad jag ska skriva, men de funkar ju att skriva om att inte veta vad man ska skriva också. Man kan ju bara sitta här och bajsa lite ord så fylls raderna på efter varandra :D Kanske inte blir världens roligaste att läsa om mene What The Hell ;) haha

Senare idag ska jag följa med Henny till Borlänge och titta på hennes balklänning som hon har köpt, ska bli spännande ;) Sen tror jag att jag ska gå in på turistbyrån och köpa Peace and Love biljett!!!

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0