Saknaden är större än vad man kan tro!

Jag har kommit på att jag faktiskt saknar att titta på skidor på TV och live med för den delen!
Att få sitta i sina skönaste mjukisbyxor, dricka en stor kopp te och äta en banan med en filt på sig och bara njuta av lite skidor. Att få se när de lyckas och blir helt obeskrivligt glada men även att se dom när dom kanske inte är fullt så nöjda. Eller varför inte gå runt uppe på Lugnet i täckbyxor, väst och pannband och se alla de helt sjukt grymma idrottsmännen och kvinnorna live med udnerbara kompisar?
Ni kanske inte saknar det. men det kan jag säga att jag gör!


Bara för att jag saknar dom så mycket får ni en liten bild på Petter!

// Emma :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag saknar Pops och Karlsson jag :) Men Karlsson kommenterade golf igår, så då tittade jag på det istället, haha ;)

2011-04-08 @ 13:47:00
URL: http://amicitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0