gårdagen

Hola!

hade inte riktigt tid att skriva igår för jag tränade fotboll! jag förstår verkligen itne hur kul man kan tycka att det är att jaga en boll och skjuta mål... det är helt sjukt att jag tycker om det såp mycket men sen är ajg ju lite galen också ;)

talet gick förresten bättre än väntat och trots att jag inte var så bra förberedd så tyckte läraren det! hahaha det är bland det roligaste som finns när lararen säger:
"ja och du var ju väldigt väl förberedd och det är jättebra!"
fast man själv vet att neej jag var inte alls så bra förberedd som jag skulle kunna ha varit!

idag ska jag plugga trots att det faktiskt är LOV men jag känner att det behövs!

harefiiiint!
pussochkramskumbanan
// MA ;)


En liten fin bild från i sommras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0