Jullan is back!

Halloj!

Ser nu att jag har inte vart så aktiv som vissa andra i denna blogg... ska inte nämna några namn (Linn) :D haha
Men jag har haft mycket att göra, har lixom haft ett liv ;) I lördas va jag i Sälenhallen och serverade middag åt vasalöpare. På söndags morgonen blev det att gå upp vid 04.00 för att servera frukost åt de få idioter som frivilligt skulle åka öppetspår ;) jobbade fram till 9 sen var det bara att åka hem och byta om inför nästa jobb som var att avsyna stugor uppe på fjället! Snacka om DÖD tjej efter de... mene vad gör man inte för pengar :D
På söndaskvällen blev det att åka ner till Lima och sova hos mormor för idag har jag vart och pimplat med Henny och hennes pappa Erik;)
Hade sjukt fint väder och jag lyckades dra upp 5 rödingar :D kan ladda upp bilder när jag kommer hem igen =)

Puss och kram så länge

// J  


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, kallar du det där "att ha ett liv"? ;) Vem går upp mitt i natten frivilligt för att jobba? haha :)

2011-02-28 @ 14:21:36
URL: http://amicitias.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Den som vill ha cash att leva på senare ;) hah

2011-03-02 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0