Lär känna mig om du törs

Bara för att jag har tråkigt och för att min dator där rapporten finns inte vill samarbeta får ni lära känna mig lite bättre genom denna (som jag snodde från fina Carro) :)

  • Lovar du att vara ärlig? Jadå.
  • Du heter: Agnes Linn Erika Östman
  • Smeknamn: Linn och Linnsiee :)
  • Låt som när du är ledsen sörjer till? Det beror på, ändras från gång till gång.
  • Beroende av: Ben & Jerry's, musik och träning.
  • Vem behöver du mest just nu: Någon som är villig att skriva min fysikrapport och mitt engelskatal. Någon?
  • Vad tror folk om dig? Ja du, vad tror ni?
  • Stämmer det?
  • Vad får du oftast komplimanger för? Min kropp, mina kläder och min personlighet.
  • Vad säger du för att imponera på någon? Snygga skosnören! Ska vi hångla? ;)
  • Hur imponerar man på dig? Genom att våga vara sig själv :)
  • Brukar du skratta för dig själv? OM jag gör, hahaha
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Finns mycket jobb om du har tid. Kram
  • Var bor du? På Galgberget i Falun, fast ibland känns det som att jag bor på Falu frigymnasium ;)
  • Trivs du där: Jadå, men jag flyttar gärna till något varmare ställe när skolan är över.
  • Äger du några Converse: Ja, ett par fina röda!
  • Sprit, cider, vin eller öl: Cider
  • Vad har du för mobil operatör: Comviq
  • Är du allergisk i mot något: Nej, eller penicellin..
  • Har du haft sex idag: Nej
  • Nästa mål i ditt liv: .
  • Hur svarar du i mobilen: Hej de e Linn!
  • Vem ringde dig senast? Mamma
  • Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma sa att hon skulle hämta mig på stan, gulle henne! :)
  • Antal timmar sömn i natt: Ja, 6-7 timmar kanske.
  • Sov du ensam: Ja.
  • Brukar du komma i tid: Ja när det gäller något viktigt så.
  • När mår du bra: När jag får vara med mina vänner, får göra vad JAG vill och inte har 1000 skolarbeten eller 400 jobbsaker att göra..
  • När blev du fotad senast: Jag kommer inte ihåg, minnet är inte på topp.
  • Hur känner du dig nu: Trött och lite lätt stressad, annars är det fint.
  • Vanligaste färg på dina kläder: Gärna färgglatt och blommigt, eller svart och grått.
  • Vad tycker du om fötter: Det finns väl trevligare kroppsdelar..
  • Vad saknar du: En massa människor som jag inte har träffat på år och dar.
  • Hade du en bra kväll igår: Syrran och hennes kille vra på besök, så japp! Alltid lika trevlig! :D
  • Favorit dryck på morgonen: TE!
  • Rakar du benen: Ja.
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: 11 - halv 12 kanske
  • Är du blyg? Ja, om jag inte känner personerna i fråga, annars: nepp!
  • Sysslar du med någon idrott: Gym och Body Combat!
  • Vill du hellre ha mail än brev: JAG ÄLSKAR BREV!! :)
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
  • Har du spytt offentligt: Mhm..
  • Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Göra allt som en tjej inte kan göra!
  • Är du nöjd med ditt liv: Yes!
  • Är du bortskämd: Nejdå, och det är jag glad för! :)
  • Vad gör du i morgon: Sitter och skriver det absolut sista på Fysikrapporten och redovisar mitt engelskatal.
  • Vad är det värsta du vet? Svek och glädjedödare.
  • Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika, allt mellan 50 och 600 kronor.
  • Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hm, jag lovar att återkomma.
  • Vad längtar du till? Sportlovet just nu :)
  • Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
  • Vad använder du för schampo? Sunsilk (det där som Teddy Charles har tagit fram i samarbete med dem, bra skit). :)
  • Vad är det finaste du fått? Mina vänner.
  • En speciell dag du minns: Massa dagar.
  • Hur gammal är du: 6330 dagar :)
  • Tycker du om någon just nu: Ja :)
  • Om fem månader: Njuter jag av sommaren och livet när det är som bäst. :)
  • Gröna eller röda äpplen: Supergröna!
  • Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
  • Gillar du golf: Nja, inte största intresset kanske
  • Vilken tid gick du upp idag: Klockan 8, men jag vaknade klockan 6.
  • Har du sovit i din egna säng i natt: Ja.
  • Har du strumpor på dig nu: Ja, kallt som fan ju :)
  • Är det okej att gråta: Ja!
  • När grät du senast: Igår, när jag läste en bok, kalla mig knäpp ;)
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: Massa roliga saker :D
  • Bär du glasögon eller linser: Glasögon.
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neppsi!
  • När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar?
  • Har du piercing: Öronen ;)
  • Vill du gifta dig: Ja.
  • Vill du ha barn: Ja.
  • Solar du ofta: Ja, när det är soligt.
  • Är du bra på att laga mat: Jodå! :)
  • Är du flygrädd: Nej, så himla roligt ju, haha lättroad tjej!
  • Hur vig är du: Som gymnast var jag vig, men nu är jag väl lika vig som ett kylskåp typ..
  • Är du musikalisk? Jag kan väl 15-20 ackord på gitarr, räknas man som musikalisk då? ;)
  • Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten tror jag.
  • Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's alla smaker, men jag är lite extra svag för Half baked.. Den där kakdegen är liksom to die for.. :)
  • Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte, gillar inte så här svåra frågor..
  • Tycker du om sushi: OM jag gör, skitgott! :)
  • Vad äter du helst när du ser på film: Choklad! <3
  • Bor dina föräldrar tillsammans: Ja :)
  • Har du tandläkarskräck: Nej, det är dumt att ha om man jobbar hos en..
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls, eller snarare nattmänniska :)
  • Vilken ögonfärg har du: Grön-blå-grå.
  • Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jadu.
  • Biter du på naglarna: Nej, jag har äntligen lyckats sluta. :)
  • Röker du: Nej!
  • Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 gånger i veckan :)
  • Senaste låt du hörde: F**kin Perfect - P!nk
This is me :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0