23e mars 2011

Halloj gladisar! :)
Idag har jag inte fått något gjort över huvudtaget, allt är som vanligt alltså! Eller nej förresten, jag och Emma lyckades äntligen komma på något typ av syfte med vårt långtidsprojekt, Hallelujah!! ;) Annars har jag, Emma och Jullan vart på hearing på en av frågorna i FN-rollspelet. Imorgon är det sista FN-dagen och General assembly, vi får se vad som händer då.. ;) Det var väl det enda jag hade och säga just nu, så nu ska jag försöka läsa på lite inför seminariumet som vi har angående den frågan, kolla på SOS International och ta mig lite kvällsfika: Smoothie och Macka! :)
Bara för att jag längtar efter värme och något mysigt land. Bilden är från 2008 när vi var på Lanzarote, ignorera mig och kolla på sanden och det underbara vattnet i bakgrunden! :)
Puss /Linnsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0