28e mars 2011

Halloh! :)
Ska alldeles strax leta mig mot sängen, men först tänkte jag dra en snabb resumé av dagen. Började vid 09.45 imorse, hade mentorsmöte, lunch och en timmes matte. Vi fick beröm för att vi är en sådan duktig klass :) Haha, stolta NVare eller vad?! Det var skoldagen det, efter det hann jag med en timmes jobb och en timmes Body combat och lite gym på det. Nu ikväll har jag kollat på sista kvartsfinalen mellan IBF och AIK, jag borde inte kolla på sånt, jag blir så nervös.. Men det slutade ju grymt! :)
Nu håller det här inlägget på att bli flera mil långt känns det som så nu avslutar jag detta med att det snart är April, jag är glad och på Lördag ska jag och Emma på Håkan på magasinet här i Falun. Lycklig tjej!! :) En bild får det bli också! :)
Från Peace & Love 2009 när Håkan stod på scen. Rysningar kära vänner.. :) Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0