Effektivt!

Jag kom precis hem och tänkte försöka plugga lite grann.. Vi har ju faktiskt seminarium på Fredag och jag har inte gjort någonting i princip, så det är dags att börja nu :) Annars har jag faktiskt haft en ganska effektiv dag med Emma. Vi har gjort en arbetsplan till vårt Långtids-projekt och äntligen kommit igång på riktigt. Så jag har sått en massa kattgräsfrön och krassefrön hela eftermiddagen. Så träffade jag på Ninnie och lille Axel också, han var så söt så :) Nu ska jag äta något innan jag svälter ihjäl av hunger.. Hörs!! /Linnsie

Jag är glad och vill ha sommar nu nu nu!! Därför ignorerar jag det faktum att det snöade imorse.. Solen skiner nu, och det är nu som räknas :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Missade jag Ninnie och Axel? snyft

2011-04-01 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0