nöjd tjej!

hej på dej från en nöjd tjej! ;)

joo nu äre såhär va att jag och linn har varit effektiva för första gången på länge! neerrrrå men vi har kommit långt med LTP vilket är underbart!
sen när jag kom hem var jag så inne på att vara effektiv så jag skrev visst klart hela mitt svensktal tills nästa fredag också! 
sen har jag snart träning vilket ska bli sjukt kul även fast jag typ bara tränar nu för tiden!

och sen vill jag bara lägga till att helgen kommer att bjuda på en hel del roliga saker som ni får veta efter helgen!
men en sak kan jag säga och det är att jag ska spela fotboll minst EN gång! :)

"Livet är helt underbart som en sida i en bok!" 
Sandra Killgren

harefint! :)
pussochkram!
// Emma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0