Solsken i backen

Hejsan hoppas igen!

 

Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade bloggen, mene jag har haft fullt upp nu på sistone så jag har inte hunnit skriva så mycket!

I torsdags så åkte jag, Johanna och ett gäng från skolan till Trysil för att åka lite skiiidor, vi hade inte så bra väder på förmiddan med efter lunch så kom solen fram och det blev sjukt fint väder ;) Så det var en perfekt dag att åka skidor :D

Påväg hem hoppade jag och Johanna av i sköna Sälen eftersom Johanna skulle stanna hos mig i helgen ;) På fredan hade vi tänkt att åka mer skidor men vädert tillät inte det så vi hyrde en film istället =) senare på kvällen kom även Frida hem till mig och sov. På lördan drog jag, Johanna och Frida ut i backen med underbart varmt och soligt väder och åkte lite skidor, dagen avslutades med 3 timmar uppe på experiums-spa avdelning AS GÖTT ;) <3

 

XOXO


// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0