21 juli 2011..

..och det var längesen jag skrev! Men men, jag njuter till fullo av att vara ledig i alla fall :) Hänger mest runt här hemma, möter upp någon på stan, hälsar på syrran lite grann och bara är, helt enkelt. Idag har jag dock gjort något av värde i alla fall: Kört min första körlektion! Lite nervöst sådär, men det gick bra faktiskt. Inte ett enda motorstopp! Måste ju klassas som godkänt i alla fall! Lugnade ner mina nerver efter det med lite yoga på Må Bättre och snart blir det mat. :) Om ni undrade liksom.. 



Det känns som att det var vår alldeles nyss, och snart är det höst.. Jisses (med risk för att låta lite gammal och gaggig), men tiden går så fruktansvärt fort! //Linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0