Om 6 dagar och 7 timmar..

..är det äntligen våran tur att få sätta oss i biofåtöljerna och kolla in den sista HP-filmen. Som jag har längtat! Ända sen Voldemort riktade the elderwand mot den mörka himlen i del 1 har jag väntat, väntat och väntat (okej, jag låter som VÄRLDENS nörd, men jag är väl en sån så varför inte.. ;)) Om en kvart tänker jag sitta och kolla in livestreamingen från premiären på Trafalgar Square. Kan man inte vara på plats får man checka in det hemifrån. :) Hörs!



UPDATE: Fläderstaven alltså, fick lite svenska-hjärnsläpp där ett tag :)
UPDATE2: Rupert Grint måste vara den sötaste någonsin, älskar hans kommentar från the red carpet alldeles nyss: "I didn't expect it to end.."
UPDATE3: Snyggingen Tom Felton anlände till premiären för 1,5 timme sen och han skriver fortfarande autografer, jisses.. Men ska alla 3000 personer ha en varsin så får han ligga i om han ska hinna med alla innan han åker vidare till Leicester square.. ;)
UPDATE4: Inte många som skulle passa i Bonnie Wrights klänning, men jisses vad vacker hon är, as always!
UPDATE5: Väntar med spänning på Emma Watsons ankomst!
UPDATE6: Där kom hon, lika snygg som vanligt! :)
UPDATE7: Robbie Coltrane i mitt hjärta ♥
UPDATE8: Såg just ett gäng svenskar som campat vid röda mattan i dagar, jag är liiite ledsen över att jag inte är där..
UPDATE9: Ralph Fiennes klev just ur sin bil, kan inte vara kul att bli sminkad fulare än man är.. Men spelar man en av huvudrollerna (Voldemort) i HP så kanske man kan leva med det..
UPDATE10: Förlåt för det sjukt långa inlägget, men live with it ;)
UPDATE11: ♥
UPDATE12: Helena Bonham Carter anlände nyss, undrar om hon inte är en av storbritanniens bästa skådespelerskor! Snart väntas det ett öronbedövande skrik (= Daniel Radcliffe anländer-skriket)
UPDATE13: Är glad över att jag läst sista HP-boken så jag vet vad som händer, annars hade spoilandet gjort mig galen.. Adam spoilar lite grann och kommer sedan på vad han gjort ;) Fast så farligt är det inte ändå!
UPDATE14: Alan Rickman ♥
UPDATE15: The great hall är den enda byggnaden som har stått uppe i 11 år, alla andra (ministry of magic bland andra) har byggts upp vid varje inspelning.. Fatta vad mycket jobb! Lite fakta sådär bara!
UPDATE16: Daniel Radcliffe i kostym, slips och väst. Uppklädd till tänderna. Ser lite nervös ut. Har flugit in till London och stannar i sisådär 32 timmar, innan han flyger tillbaka till Broadway NY. Det är stort. Face the fact: Det är sista gången han går nerför the red carpet som Harry Potter!
UPDATE17: Tack till kvinnan som nu anländer: J. K. Rowling! :) All min kärlek till henne ♥
UPDATE18: "It's not raining, everybody's screaming, everyone's happy!"
UPDATE19: How do you find focus? ....blablabla music. And playing against Ralph Fiennes, he's really terrifying!
UPDATE20: Hur kul kan det vara att anlända till Trafalgar efter Daniel och J.K.?
UPDATE:THELASTONE: Snart beger skådespelarna sig till Leicester Square för att titta på filmen, vissa av dem har inte ens sett den än, till exempel Ralph Fiennes. Och han spelar ändå Voldemort!! Och själv ska jag återgå till städandet av mitt rum och andra avenyn-marathonet som pågick innan Premiären av årets film (det vill säga för 3 timmar sedan):

Harry Potter and the deathly hallows.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0