I don't care about nothing

hade en trevlig kväll igår med några tjejer från laget. vi var på koppis och tittade på landskampen mellan Sverige och Norge. tyvärr blev det en 5-2 förlust för Sverige, men jag antar att sånt är livet.

idag har jag och mamma varit på Kupolen på förmiddagen. eftersom att mamma var på riktigt bra shoppinghumör blev det en hel del nytt till min garderob! det gillas!
nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli sju. då är det nämligen derby, Slätta mot Falu Bs. jag är lite småsur över att jag inte kan vara med men nästa gång det blir derby kommer jag ta ut allt jag inte kan ta ut idag.
en liten söt bild från skolavslutningen! :)
// Emma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0