Kommer ni ihåg..

..när man var liten och planerade sin skolavslutningsoutfit i flera månader? Ni vet när man redan var klar med inköpen när det var 4-5 veckor kvar.. Jag saknar det lite. Känslan av att få klä upp sig och veta att man om bara några månader skulle gå i en högre klass. Nu är det mer en grej som bara ska göras. Jag hade helt glömt bort att man kanske skulle anstränga sig lite och faktiskt köpa en ny klänning eller något för just det här tillfället. Så jag får väl krypa längst in i garderoben och se om jag hittar något utav värde. Annars sätter jag på mig en svart sopsäck som jag möter upp klassen i imorgon. Vi får se :) 



Vilken ordning man har i garderoben då.. Tänk då på att det här är min minsta och därmed MINST STÖKIG. Ni vill inte se min klädkammare, I promise! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0