Filmens underbara värld!

Ja idag blir det filmtipps för hela slanten!
Först ut är en helt underbar film som heter "Finding Neverland"! Jag köpte filmen på måfå i sommras och blev otroligt tagen av den! :) Den handlar om mannen som skrev sagan om Peter Pan och hur han fick inspirationen till berättelsen. Här kommer trailern!
Sen hittade jag en film som kommer ut i sommar (29 juli) Den heter Crazy Stupid Love. Den verkar superbra, sen är det ju ett pluss att hetingen Ryan Gosling (The Notebook) är en av huvudrolls innehavarna. Här är den trailern:
HaHa, älskar sista scenen! "Seriously, it´s like you´r photoshopt!"
På fredag ska jag, Johanna och kanske Matilda gå och se nya Pirates filmen! :) Något att längta efter! :D Äh när jag ändå håller på, Här kommer trailern för den oxå:
Nu ska jag göra ett försök att förbereda mig inför dommedagen imorn med lite matte...
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0