Recap igen...

Jag är verkligen inte så jätte bra på att blogga ofta, men här kommer en liten samanfattning av denna vecka...
Måndag jobbade jag... inte mycket mer att säga.
Tisdag badade vi på Experium för att senare åka mot Falun och sova där natt till Onsdag.
Onsdag shoppade vi och jag fick tag i nya löpardojjor, bh och plånbok. Är lite små sjuk så det blir vila idag för att blii frisk tills på lörag då det händer roligheter! :)
Föresten... nu är den här!
Den officiella trailern... här kommer den
Ha en underbar dag!
// Frida

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha jag har ju redan lagt in den ;)

2011-04-28 @ 12:16:10
URL: http://amicitias.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHA jag såg inte det! :)Sorry

2011-04-28 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0