Recap...

Eftersom kontakten mellan min telefon och datorn inte har funkat som  det ska under helgen har jag inte kunnat bildblogga. Men här kommer det en liten resumé av den.
Lördag kom mormor och fikade på förmiddagen innan jag, mamma, pappa och Jenny åkte upp för att och bada på X-perium! :) Mysig familjelördag dock utan Hanna som var på Skid-tävling.
Söndag = Jobb
Bara typ två helger kvar nu innan de stänger och jag är jobblös fram till sommarn :(
Men iallafall, när vi var klara för dagen och kom ned till kontoret igen hittade vi en lapp från chefen på bordet.
Detta gör så att man känner sig extra bra! Vi fick även tårta som tack för den här säsongen.! :))
Ja det var helgen det! Idag (måndag) har jag varit ute och sprungit en sväng på eftermiddagen. Kände mig dock lite seg och stannade flera gånger bara för att jag helt enkelt inte hade lust att springa mer... haha'
Satt en stund och tittade på en fågel som surfade på ett is-block :)
För övrigt ser ni ju på bilden att det är vår i Falun och det är så härligt!
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0