Underbar långfredag!

Hejloj bloggichar!
Igår var det en av de underbaraste dagarna någonsin!
Vi bara slappade runt i solen hela dagen.
Jag läste klart min bok om Gösta Ekman, herregud vilken teater/film profil! om du är intresserad av att veta lite mer om Svensk kulturhistoria så läs den! :)
Senare på eftermiddan spolade jag garagetaket med högtryckstvätten... :) Gött att ha något att göra och fint blev det.
På kvällen gick jag, jenny och hanna ned till hagen nedanför vårt hus och tog lite kort! Här är några av dem:
Jenny och jag!
och jag! :)
Ne, nu ska jag ut i solen igen! :)
ha det lite bättre än alla andra! :)
// Frida

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Nu har jag presenterat vinnaren i kvällens / dagens blogg! Kika in och se ifall det blev du :)



Om inte, anmäl dig gärna till veckans blogg, där kan du vinna en bild, liten beskrivning i min meny som syns i ca 1 vecka! :D

2011-04-23 @ 13:24:09
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Nu har jag presenterat vinnaren i kvällens / dagens blogg! Kika in och se ifall det blev du :)



Om inte, anmäl dig gärna till veckans blogg, där kan du vinna en bild, liten beskrivning i min meny som syns i ca 1 vecka! :D

2011-04-23 @ 13:24:32
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Nu har jag presenterat vinnaren i kvällens / dagens blogg! Kika in och se ifall det blev du :)



Om inte, anmäl dig gärna till veckans blogg, där kan du vinna en bild, liten beskrivning i min meny som syns i ca 1 vecka! :D

2011-04-23 @ 13:25:08
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0