Kupolen, VM och städning!

Rubriken säger allt om min dag! helt okej med ett par nya löparthights och ett pannband som betalades av bästaste mamma! :)

på fredag vid lunch blir det att åka till mormor och morfar med de bästa små-kusinerna! snacka om att det kommer bli en bra uppladdning inför skolan på måndag! jag längtar! 

imöra blire lite fotbollsträning och kanske lite plugg och så måste jag planera veckan fram tills på fredag... jag ska nämligen hinna med en hel del roliga saker:
träffa min faster som är här från Schweis och se på bio med henne!
träffa karin och fika med henne! det blir eventuellt en lite tur till Kupolen med henne också ;)
gå ner på stan med mami och fixa lite saker!
packa
träna två gånger
plugga!
trots att det är mycket så låter det faktiskt helt okej!!

nee nu blir det snart familjen annorlunda, te och en banan!
tjoho!!

hejschwejts!
// Emma :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi, nej! Hittade ett par på H&M istället :)

2011-02-28 @ 20:10:11
URL: http://amicitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0