Trött tjej!

Hej Allihopa! :)

Kunde inte blogga igår eftersom jag bara var hemma i en halvtimma på hela dan. Åkte hemifrån halv nio för att städa på kläppen. Efter städningen var klar åkte jag till skolköket i sälen och serverade mat till Vasalöparna som skulle åka öppetspår söndag. Kom hem halv tio och somnade en halvtimma senare! Fullt upp här alltså!
(kläppen)
Det blev kläppen idag oxå så nu sitter jag uttröttad i soffan.
Imorn ska jag upp tidigt (05.00, shit asså!!) för att åka till tältet och dela ut nummerlappar till åkarna för Öppetspår måndag. :) Men det blir kul!
Våra första vasalöpare kom igår! Ett gäng killar i 25 årsåldern som fick bo i våra rum på övervåningen!  Inte helt fel! ;D
Har sådan ångest över min Fysikrapport som inte är inskickad än! Jä*la magsjuka som förstörde allt! Men men... får väll fixa det ngn gång!
Hoppas alla har ett underbart lov!
// F =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0