18 år och en nära vän!

Idag fyller en av mina närmaste kompisar 18 år, 18 FUKING år! Det är inget annat än sjukt! Jag kan inte säga mer än GRATTIS världens bästa Sanna!

Det är ganska otroligt att vi bara har kännt varandra i några år. Vi lärde känna varandra när vi hamnade i samma klass i sjuan. Eller ja jag visste vem sanna var innan vi började och tvärtom men det var absolut inte så att vi var kompisar. Men när vi började sjuan så "klickade" vi ganska snabbt! Det tog inte många dagar innan jag vågade skratta tills jag kiknade och rammlade ihop på golvet av skratt med Sanna, innan vi fick vårt första riktiga minne, innan jag var med och gav en present med henne och innan vi började hitta på egna låtar tillsammans! Det tog helt enkelt inte så lång tid att komma fram till att vi skulle bli väldigt nära vänner!
Minnena som vi har tillsammans är väldigt många och några väldigt starka. Ett av de starkaste och mest obehagliga minnena jag har med sanna var när jag och hon åkte ring. Vi skulle bara åka in i en vik och sen skulle vi hoppa av vid en brygga. När vi svängde in mot bryggan fick vi en väldigt hög fart och jag såg att det här skulle sluta illa. Därför ropade jag till Sanna att vi skulle hoppa av en bit ifrån bryggan och jag hoppade av... Men Sanna hörde mig inte och åkte rakt in i hörnet på bryggan och skrapade i knät i en sten. Som tur var gick det bra och det slutade med att hon "bara" fick ett skrapsår på knät... Men synen var inte trevlig vill jag lova!
Ja vad ville då jag säga med denna flera mil långa text? Jo det jag ville säga var att Sanna är helt underbar och jag vet att vi kommer få många fler minnen tillsammans... inte minst i sommar! <3


Jag och VÄRLDENS BÄSTA SANNA!


Förlåt sanna men jag var bara tvungen att jävlas lite! ;)  

// Emma! :)


Kommentarer
Postat av: S

Gud vad fint du har skrivit!! Sitter seriöst med tårar i ögonen! <3



Den sista bilden kan vi ju ta och disskutera men jag kan väl bjuda på den då bara för att du har skrivt så fint :P



Tack världens finaste Emma! :D <3

2011-03-30 @ 16:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0