Julias raggningsrepliker

1. Jag har tappat bort mitt telefonnummer, kan jag få ditt?
2. Har du ett plåster? Jag gjorde illa mig när jag föll för dig.
3. Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?
4. Jag skulle se bra ut på dig.
5. Du är den perfekta inredningsdetaljen, du skulle passa perfekt i min säng, på mitt golv, i min soffa eller lutad mot min vägg...
6. Ursäkta, jag har tappat min nalle... kan jag få krama dig istället?
7. Jag visste att mjölk var bra för kroppen, men hur mycket har du druckit egentligen?!
8. Jag slår vad om att dina kläder skulle se mycket bättre ut i en hög bredvid min säng.
9. Jag är ny i stan. Kan du visa vägen till din lägenhet?
10. Så... vilken raggningsreplik funkar bäst på dig?


XOXO
// J

Kommentarer
Postat av: Linn

Du glömde ju "snygga skosnören! Ska vi hångla?" ;) haha

2011-03-22 @ 00:22:38
URL: http://amicitias.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag hade med den men jag bytte ut den ;) hahaha

2011-03-22 @ 13:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0