Trassel!

Hemkommen från fjället efter en heldag på X-perium!
Bad och bio på shemat!
Jag, Hanna och Jenny såg på "Trassel" i 3D!
Den var sjukt rolig och det är verkligen fantastiskt hur bra de animerar nu för tiden!
Älskar verkligen animerad film, de är så vacket gjorda... Ja vet filmnörden kommer fram.!
Det ända jag blev besviken på var dubbningen. Det är typ samma svenskar som dubbar alla filmer som kommer från USA. I den här var det Molly Sandén och Måns Zelmerlöw som dubbade huvudkaraktärerna. Finns det ingenstans man kan kolla orginalet utan att behöva ladda ner??
Ja jag tycker iallafall att det är en film värd att se. Så släpa med era småsyskon eller kusiner till biosalongen och njut av onda häxor, drömprinsar, försvunna prinsessor och magiska slut!
//Frida

Kommentarer
Postat av: Fredrika

veckans blogg är utsedd, kika in och se om det var ni, om inte? anmäl er gärna igen :) ha en trevlig lördag, kram!

2011-03-05 @ 16:27:13
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/
Postat av: Patricia

HAHA, Ibland vill man ju bara slå den som översätter filmtitlar i huvudet ;) Mandy Moore ska det vara försjutton och Tangeled heter filmen punkt slut! ;) Haha (jag måste bara tala om att Gracie kollar på diney 24/7 så jag har sett reklamn sjuttioelva ggr,) BTW, har Gnomeo and Julliet kommit ut i sverige än? Jag vill så sjukt gärna se den filmen! :)

2011-03-09 @ 00:22:32
URL: http://patriciasjoberg.blogg.se/
Postat av: Frida!!!! :)

Patricia: Ja vet!! Det är bara så dåligt att de inte kan komma på bättre översatta filmtitlar! Gnomeo och Julia har precis börjat visas på reklamen och den verkar sjukt rolig! Tror jag ska dra med mig Jenny till bion och se den asså! :)

2011-03-09 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0