18e februari 2011

Halloj gladisar!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. Det känns som att jag gör samma saker och skriver om samma saker hela tiden: Jag äter, sover, pluggar, jobbar, leker med mina kompisar och tränar. Så jag fortsätter väl att skriva om det då. Idag har jag haft en timmes matte (prov på onsdag = inte så bra känner jag), jobbat i två timmar (på tal om jobb borde jag söka lite sommarjobb, typ nu!), tränat (ett spinningpass och ett Corepass blidde det) och ätit mat (makaroner & köttbullar). Nu ska jag kika på TV litegrann och dricka te!! :D Vi hörs (och förlåt för det här väääläläläldigt intressanta inlägget..) ;)
Puss /Linnsie :)
UPDATE: Jag är lite trött. Det är liksom April och inte Februari. Jävla ägghuvud!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0