19e april 2011

Hallojsan!
Jag såg just Jullans inlägg om matten och insåg att jag har prov imorgon. Jag visste att det var något jag borde ha gjort ikväll (pluggat matte typ..) men det "glömde" jag bort lite grann. Istället tog jag en powerwalk ner till Må bättre, körde ett pass Warriors workout och en timmes Body Combat. Åkte hem, åt mat, kollade på House och nyss beställde jag lite fina saker från CDON. :) Ni får se det när det kommer på posten. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa mattebok. Tänk positivt, bara ett kapitel och ett NP kvar efter detta, wihooo! :)
Mannen på bilden har liiite med min beställning att göra, men bara liiite.. :)
Pussis /Linn

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :D

Vad händer hos dig? :)



KRAM

2011-04-20 @ 13:53:50
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0