Årets första..

fika på Wayne's uteservering är nu avklarad tillsammans med Frida. :) Det var riktigt skönt stundtals, men det var snäppet för blåsigt för att man skulle kunna sitta där särskilt länge, men det märks verkligen att våren är påväg!! Så himla skönt, det är nästan så att jag inte ens är avundsjuk på Mammi som åker till Mallis idag. Observera det där "nästan" som smög sig in i inlägget. Nu ska jag skriva svenskatal. Hörs!
Nog för att Falun är okej såhär under våren, men tänk att få tillbringa denna underbara årstid i typ Paris, eller NY eller London. Det vore fantastiskt. När jag har skrivit klart mitt tal ska jag genast börja kolla på resor till något av dessa ställen..
//Linnsie :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-07 @ 10:54:00
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0