Helt rätt!

dagen blev som jag trodde helt underbar!
började med att följa med sanna till vårdcentrealen, sen bar det iväg mot stan och eftersom att jag var så hungrig så började vi med att äta! gott vare då och mätt blev ja!
sen rullade dagen på och vi gick väl in i de flesta affärer två gånger men vi fastnade lite extra länge inne på Åhléns! ni har säkert hört ordspråket: tiden går fort när man har roligt. och precis så var det idag, för helt plötsligt var klockan halv fem och jag skulle få skjuts till träningen av en annan sanna vid halv sex och då blev det bråttom. för jag skulle hem och fixa en del saker! men vill man så kan man så jag hann!
träningen gick faktiskt ganska bra och efter var jag helt avslappnad vilket var underbart skönt!

nej nu sk jag inte skriva mer!
tackochhej!
// Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0