Sommar på riktigt!

Jag vet att det blir mycket tjat om sommaren nu men jag vill verkligen ha sommarlov nu. Jag har nämligen på känn att min sommar komemr bli helt åsssuuuummmee! Det här är bara ett litet smakprov på vad min sommar komemr bestå av:
  • P&L
  • Öland
  • Stockholm
  • Fotboll
  • Släkt och familj
  • Vänner
  • Sol och bad
Hur bra låter inte detta på en skala? Helt okej bra skulle jag vilja säga! Sen kommer det förmodligen att tillkomma en del saker vilket gillas!
pussochkramskumbanan!
// Emma! :D

Kommentarer
Postat av: HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

Nu har jag presenterat vinnaren av en bild / länk / beskrivning i menyn. Kika in och se ifall det blev du :D



Fått fått en bra start efter lovet? :)

2011-04-26 @ 12:11:46
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0