vilken start!

åhhh denna helg har börjat helt underbart!

igår tränade jag innan det var dags för att bege sig till katiatina! väl där hade vi en underbar kväll, det kanske kommer upp lite bilder någon gång. vi firade sannas 18-årsdag! det var väldigt trevligt vilket det oftast är när vi umgås! skratt blandades med underbara citat med underbar mat och med lite spel! sen skrämmde dom skiten ur mig också men det är väl sånt man får ta! ;) ni är så grymma! <3

sen idag på morgonen har jag spelat match mot gagnef och det slutade 0-0 vilket är helt okej... eller nej det var ett bra resultat för oss! :) ikväll blire HÅKAN för hela slanten! åååhhh jag längtar! 

hoppas ni har en bra dag och helg för min helg har och kommer att bli underbar! 

// EMMA! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0