hejgammalbild!

tjennna! (tänk på att uttala det som andera timell ;))

jag förstår inte varför jag sitter och bloggar när jag vet hur mycket jag egentligen har att göra...
tror jag väljer att inte tänka på det förresten för då blir jag så stressad!

men har haft en fin dag som förgylldes med att titta på hellner och jönssons prestationer tillsammans med linn på svtplay i skolan! vi skrek inte alls... eller!! ;)

tänk att vara så duktig på något och samtidigt vara sånna förebilder, det kallar jag för idoler!

pussochkramochnypistjärten nu måste jag verkligen tänka på det tråkiga och ta tag i min rapport!
// m



Kommentarer
Postat av: Julle

SötA Emma :D <3

2011-02-24 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0