Jagmigochmigsjälv

linn gjorde ju nyss en lista och nu har även jag gjort den så här har ni mig i ett nötskal!

  • Lovar du att vara ärlig? Alltid
  • Du heter: Emma Berglund
  • Smeknamn: Ska jag verkligen skriva alla mina smeknanmn... nej jag tor inte det va!
  • Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag brukar inte sörja jag ser ofta saker och ting från den ljusa sidan!
  • Beroende av: Fotboll, träning och glädje
  • Vem behöver du mest just nu: Farmor!
  • Vad tror folk om dig? Säg något de inte tror ;)
  • Stämmer det? haha...
  • Vad får du oftast komplimanger för? Fotboll och personligheten!
  • Vad säger du för att imponera på någon? Tjena pudding står du här och dallrar! hahah ni fattar va ;)
  • Hur imponerar man på dig? Svårt jag tror det beror på vem hur när och varför någon ska imponera på mig!
  • Brukar du skratta för dig själv? Klart jag gör det är ju
  • Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag är här ;) <3
  • Var bor du? I slätta och i Hosjö!
  • Trivs du där: ja det gör jag!
  • Äger du några Converse: Ja tre stycken! :D
  • Sprit, cider, vin eller öl: Allt eller... nej jag tar vatten!
  • Vad har du för mobil operatör: Telia
  • Är du allergisk i mot något: Hästar!
  • Har du haft sex idag: Nej
  • Nästa mål i ditt liv: Skriva klart min ballongrapport!
  • Hur svarar du i mobilen: Tjenna det är emma som snackar hoppas du har en fin dag vare nåt mer du ville eller?!
  • Vem ringde dig senast? Karin!
  • Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ingen aning hon pratade säkert bara en massa skit ;) neeeej då hon sa säkert något smart det brukar hon göra! :)
  • Antal timmar sömn i natt: 9 feeeting sköna timmar!
  • Sov du ensam: Ja.
  • Brukar du komma i tid: Alltid!
  • När mår du bra: När jag får spela fotboll, umgås med mina vänner och min familj och när dom i min omgivning mår bra! :)
  • När blev du fotad senast: Linn tog nog nåt kort i lunchen!
  • Hur känner du dig nu: Stressad och rastlös... JAG VILL TRÄNA!
  • Vanligaste färg på dina kläder: Naturliga färger och blått så klart!
  • Vad tycker du om fötter: Fötter är fötter det finns inte så mycket mer att säga.
  • Vad saknar du: Massa släkt och andra fina vänner!
  • Hade du en bra kväll igår: Nja jag har väl haft bättre
  • Favorit dryck på morgonen: Kolsyrat vatten.. jag vet jag är konstig men det är så gott!!!
  • Rakar du benen: Ja.
  • När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan nio och halv tio! hahah snacka om att jag inte är en kvällsmänniska!
  • Är du blyg? nja eller nej det är jag nig inte men det beror lite på sittuationen!
  • Sysslar du med någon idrott: Fotboll! :D
  • Vill du hellre ha mail än brev: Brev är trevligt men det går mycket snabbare att ta det över mailen.
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
  • Har du spytt offentligt: Jag tror faktiskt aldrig att jag har gjrot det.
  • Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt och inget på samma gång!
  • Är du nöjd med ditt liv: man ska inte kalga!
  • Är du bortskämd: Nej
  • Vad gör du i morgon: SPELAR FOTBOLL!!!! :D
  • Vad är det värsta du vet? Sånna som bara komemr och förstör och är allmänt negativa.
  • Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det beror på om jag behöver köpa något eller inte.
  • Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Svår fråga det finns så många
  • Vad längtar du till? Lovet och till indien
  • Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
  • Vad använder du för schampo? hahaha det som mamma har köpt till mig!
  • Vad är det finaste du fått? mina vänner
  • En speciell dag du minns: 20/7 2010
  • Hur gammal är du: 17
  • Tycker du om någon just nu: ja många!!!
  • Om fem månader: Spelar fotboll och har sommarlov
  • Gröna eller röda äpplen: Röda så klart!
  • Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror på vad som har hänt men mamma, mormor, min ingifta moster eller till nån kompis!
  • Gillar du golf: Nej
  • Vilken tid gick du upp idag: Halv åtta!
  • Har du sovit i din egna säng i natt: Ja.
  • Har du strumpor på dig nu: Ja
  • Är det okej att gråta: Ja klart det är det är lika okej att gråta som att skratta!
  • När grät du senast: Igår
  • Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skrika rakt ut av lycka!!
  • Bär du glasögon eller linser: Glasögon lite då och då!
  • Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
  • När går du upp ur sängen en helgmorgon: Oftast när jag vaknar vilket brukar vara runt nio men jag går aldrig upp senare än tio!
  • Har du piercing: Nej om man inte räknar med öronen!
  • Vill du gifta dig: klart jag vill!
  • Vill du ha barn: jaaaaa
  • Solar du ofta: Ja när jag kan och känner för det så gör jag det gärna!
  • Är du bra på att laga mat: jadå det är jag väl!
  • Är du flygrädd: Nej
  • Hur vig är du: Jhaha ja när min tränare en gång sa att smidighet och rörlighet kanske inte är mina starkaste sidor insåg jag hur ovig jag faktiskt är! ;) men jag jobbar på det! :D
  • Är du musikalisk? nja inte vad jag vet
  • Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, mjölk eller kolsyrat vatten
  • Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry
  • Tror du på ett liv efter döden: Nej.
  • Tycker du om sushi: Nej fy fasen!
  • Vad äter du helst när du ser på film: Godis!
  • Bor dina föräldrar tillsammans: nej
  • Har du tandläkarskräck: Nej
  • Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag somnar tidigt och går upp ganska sent så jag vet inte vad man ska kalla mig! ;)
  • Vilken ögonfärg har du: Blå.
  • Har du någon gång gråtit dig till sömns: Jadå
  • Biter du på naglarna: Nej nån gång kanske men inte medvetet.
  • Röker du: Nej.
  • Hur ofta tränar/motionerar du: tre till fyra brukar det bli
  • Senaste låt du hörde: Silvia-miike snow
// M :)

Kommentarer
Postat av: angelica

sv åh tack! :)

2011-02-24 @ 14:46:42
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0