Måndag i Berga By...

pust... vilken dag! :D
Vaknade 5.00 och åkte till tältet och delade ut nummerlappar...
Det är så roligt att se på alla dessa människor som passerar genom denna lilla by under just den här veckan varje år.
En gubbe kom fram till mig idag och frågade vad han skulle göra om han tappat bort skidorna... hahaha :)
En anna hade tagit fel på dag och skulle åkt igår (SOPA! ;D)
En tredje var så nervös att jag bokstavligen fick säga åt honom att andas... (Ta det lungt, det är ÖPPET SPÅR!)
Det finns lite av varje här alltså, och ändå är det värsta yet to come.
Var ute i spåret en sväng på eftermiddan med mamma och Hanna och det var skit fint! Men jag har inte riktigt fattat vad det roliga är me längdskidor... vet inte om det är för att jag är otränad, men det är ju skit tråkigt!
Ne, 500 meter och sen fika... det är jag det! :)
(Lugnet före stormen!)
Hej hopp!
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0