3e juli 2011

God morgon! 

Jag är just nu synonymen till slutkörd och trött tjej. Jag somnade vid halv sex imorse och vaknade vid halv tre-tre någonting. Halsen värker, och huvudet dunkar - men fan vad det var värt det. Veckan har varit fucking amazing och avslutningen igår går inte att beskriva med ord. UNDERBART, MAGISKT, FANTASTISKT. Tänk er det, gånger 1000. Håkan är min gud. 

Trots att årets festival precis är slut, så är temat för 2012 års Peace & Love redan släppt: En ny värld. Och i samma stund som Håkan gick av scenen släpptes 5 av nästa års artister. Borlänge får då besök av Lars Winnerbäck, Melissa Horn, Hoffmaestro, Hardcore Superstar och Tomas Di leva. I alla fall när de tre förstnämnda äntrar scenen kommer jag vara där. Fred & Kärlek. 





PS. Här har ni en som vet vad hon snackar om (och som vågar sätta 5 av 5!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0