6 juli!

Idag är det 6 juli. Du kanske inte förknippar något med den här dagen, men det gör jag. Det är nämligen ingen vanlig dag idag för en av mina bästa vänner Anna fyller 18 år!

Det är inte så att vi har varit vänner ända sedan vi föddes utan allt började med att Anna flyttade hit från Göteborg och första dagen i skolan satt vi vid samma bord. Jag kommer inte ihåg det men Anna har berättat det för mig x antal gånger. Hon kommer ihåg mig för att jag hade en röd och rosa fleace på mig. Ja man lever ju bara en gång så det kan jag väl bjuda på! Efter ettan delades våra klasser upp i flera mindre och vi hamnade inte i samma klass så vi umgicks inte så överdrivet mycket. Det var nästan bara på friidrottsträningarna som vi träffades.

När vi skulle börja högstadiet hamnade vi i samma klass igen men vi umgicks fortfarande inte överdrivet mycket med varandra. Visst vi var i samma ”gäng” och vi träffades inte bara i skolan utan även en del på fritiden. Jag hade gett upp min friidrotts karriär så där träffades vi inte mer. När vi började i ettan på gymnasiet hände det dock något. Vi började få olika intressen i livet och på så vis började man te sig till olika personer.  Och här är vi idag.

Med den här väldigt låååånga texten vill jag bara säga GRATTIS IGEN ANNA! Nu när du är arton så kan du ju hänga på Strand hotell på Öland tillsammans med Karin och Sanna medan jag och Katarina ägnar oss åt glassen i Glassbaren! ;) <3

 

/// Emma! :)


Kommentarer
Postat av: anna

naaw vilken fin text emma! :D och tack igen ;D å du, jag tror nog att jag hellre hänger med er i glassbaren.. ;D <3

2011-07-06 @ 23:31:36
URL: http://septem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0