6e juni 2011

Hej finisar! 

Vilken underbar dag kan jag bara säga. Inledde den med en timmes spinning, hur skönt som helst. Fortsatte med att skriva de tre sista meningarna på Filmanalysen till svenskan och skicka in den (2 dagar innan deadline, måste vara rekord..)!

Sen kunde jag inte hålla mig borta från säsongens sista Grey's avsnitt, och jag kan bara säga: Vilket jävla slut.. Jag vill ha säsong 8, typ NU!! Massa uppbrott och barn.. Ojoj, men efter att ha torkat de vanliga Grey's-tårarna gick jag ut i solen och läste lite Elsas mode. Nu kan jag tyvärr inte skjuta upp matten mer, jag har mitt livs sista matteprov imorgon. Bara att bita ihop! :)



Det är dessutom bara två avsnitt kvar av Glee, hur ska jag överleva sommaren? Hur fin är inte låten Songbird och hur bra sjunger inte Naya Rivera?! jaja, den dagen den sorgen ;)

Puss /Linnsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0