Fullt upp!

Ja ni läste rätt, här hemma är det fullt upp! Jag packar, städar, målar naglarna och kollar på TV samtidigt. Är sådär pepp på festival faktiskt, men jag vet att så fort bandet sitter på min arm kommer allt vara TOPPEN! :) Jag är lite ledsen över att jag inte är hemma på Torsdag kväll så jag kan se The Killing. En ny serie med snyggingen Joel Kinnaman. Såg en film med honom senast igår (Johan Falk - Vapenbröder) men man kan för tusan inte få nog av honom, right? ;) Hur som, ni som inte har fått tag på någon P&L-biljett kan ju sätta på 4:an klockan 22.30 på torsdag och kika! Jag kommer be mor klicka på REC, för då hänger jag framför scenen Eldorado och skriker med i Från och med du och glor på Oskar Linnros! :)



Borde det inte vara olagligt att vara så där snygg om det är omöjligt att få honom? ;) Puss (på er, men mest på Joel!) /Linnsie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0