-

Hallå! :)
Jag hade tänkt att ha en mycket effektiv "plugga hemma-dag" idag, men inte då. Istället har jag varit så dunderförkyld att jag knappt orkat gå upp ur sängen. Så istället för derivator och differentialekvationer har min dag bestått av typ en säsong Sex and the city. Men jag funderar på att försöka orka ta mig upp och räkna 1 tal innan House börjar.. 



Jag blev i alla fall lite lycklig när mina One pieces fanns att hämta på Hemmakväll! Fattar ni hur mjuk den är?! :D Den är i gosigt teddy fleece material! Perfect!

/Linnsie :)

PS. Fan, jag skulle ha tagit några till värktabletter, trotsat förkylningen och pluggat stenhårt. Både seminarium och matteprov kommer gå åt helvete!  


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh! Har funderat på att köpa en sån, men vart osäkert på storlekarna. Vad har du för storlek och hur lång är du? :P dom ser så mysiga ut! :D

2011-03-23 @ 23:39:07
URL: http://sophva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0