18e mars 2011

Kom precis hem från innebandymatchen mellan IBF och AIK. Tyvärr blev det en förlust efter sudden, men men.. Livet går vidare ;) Jag skickade in min novell redan vid halv 7, kors i taket! Så nu ska jag bara njuta av helgen. Imorgon kommer syster min hit och då blir det endera skidspelen på Lugnet eller Långfärdsskrillor på Runn. Vädret får avgöra! :) Förresten, gick på stan med Frida idag efter att vi ätit en god lunch på Kinan, hittade lite småsaker, bland annat den här söta koftan som jag visar bara för att få in lite bilder i inlägget! ;)
//Linnsie :)

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-03-18 @ 23:18:43
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0