9e maj 2011

Åh vad jag hatar blogg.se! Mina tidsinställda inlägg kommer ju inte upp! Jaja, strunt samma, jag skulle skriva om i princip samma sak som Emma redan skrivit om: Salem i Dalhalla tillsammans med September (!) och Linnros. Funderar på att göra det till en av årets alla konsertupplevelser! :) Hur som helst, har vart i skolan, jobbat kört två träningspass på Må bättre och bara njutit av vädret idag.

Och mitt i allt bra som händer i mitt liv fortsätter världen runt omkring att snurra på. Med risk för att låta lite klyschigt så är det svårt att förstå att man själv kan må så bra när en annan människa har blivit av med sin käraste och mår värre än någonsin förrut. Okej, det var en cyklist, Wouter Weylandt, som kraschade i Giro d'Italia idag och kalla mig fjantig, men när jag hörde om detta och att Weylandt lämnade sin gravida flickvän efter sig så tårades ögonen..
Helt ofattbart att något sådant ska kunna hända. Han var 26 år gammal och hade hela livet framför sig. Det jag vill säga till er alla är att ta vara på varandra och lev livet, imorgon kan det vara försent!
Puss /Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0