inte en till...

i veckan skrev ju linn om en cyklist som dog nu har henke lundqvists lagkamrat derek boogaard också dött. han hittades i sitt hem av hans bröder och dödsorsaken är oklar. henke sa så om händelsen:

– Jag är förkrossad. Jag talade med honom för bara några dagar sedan, vi skulle träna fighting ihop i sommar, skriver han.

jag kommer aldrig kunna acceptera ett dödsfall oavsett hur sittuationen ser ut. jag sörjer även fast jag inte hade några kopplingar till derek. tänka på alla hans nära. vilken tomhet han lämnar efter sig. jag kan inte säga mer än att det är hemskt.

// Emma

 



Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Det förstår jag! :)

Tack så mycket! :D

2011-05-15 @ 14:33:13
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0