Jullan is back!!

Jahapp nu har jag insett att jag inte är lika aktiv i denna blogg som mina andra kamrater ;) Men jag har lixom inte haft tid och inte vetat vad jag ska skriva om! Men nu e jag tebax :D
Har vart sjuk sen i onsdags men nu börjar jag bli bättre. Har inte haft nån röst sen igår så jag låter jättefint nu! :D 
Ska snart gå över på andra sidan gården till Farmor och fira lite morsdag sen ikväll ska antagligen jag och mamma åka upp till hennes jobb och fixa Simons studentplakat ;) MOHAHAHHA!! ^^.
Imorgon bär de av ner till Falun igen! Ska åka med Frida och moster ner eftersom Frida ska till tandläkaren! ;D

NU ÄR DET BARA MINDRE ÄN TVÅ VECKOR KVAR TILL SOMMMARLOV!!! AWESOME ;D ;D <3
Hittade en bra video! Värd att kolla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0