Les Mills on tour!

Träning, träning och återigen träning är det jag sysslar med för tillfället. Inte någon speciell anledning till det, bara att det är så jäkla roligt! Vaknade vid 8 imorse, åkte ner till Må bättre och LES MILLS ON TOUR (som vi längtat)! Så jäkla roligt och vilket drag sen då! Hann med en timmes RPM (spinning), en timmes Body pump och en spontantimme Body Vive. Jag har alltså tillbringat totalt 4 timmar nere på Må bättre idag (några få och korta pauser inkluderade såklart..) så nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen. Jag och mamma är ensamma hemma så vi åker nog och hälsar på morfar en sväng, kanske en tur till kupolen och ikväll blir det TV-mys här hemma eftersom vår plan på ESC-kväll inte blev något typ :)

Ha det bästis //Linn :)

Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Oj vad duktig du är! :o :D

2011-05-14 @ 19:47:39
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0