Lunchtime!

Hallojs!

Passar på att skriva ett inlägg medan jag tar en liten lunchpaus. Har haft en effektiv förmiddag där jag hunnit med att skicka in ett arbete, fått betyg på det och därmed avslutat en hel kurs med betyget MVG. Så jävla nöjd, både över betyget och det faktum att jag faktiskt har varit effektiv. Som sagt, nu har jag bara någon rapport och en massa andra arbeten kvar. Men först blir det lunch, sen skriva lite, några timmars jobb och en timmes träning i form av Body pump ska jag försöka hinna med också! Vi hörs!



Firar alltihop med lite Jedward och Lipstick. Så jääävla sköna :)

Kommentarer
Postat av: saraspencer

Tänkte bara tipsa om en tävling som ligger uppe på min blogg då du kan vinna ett presentkort på 900 kr på H&M!

Så kika in på min blogg och var med och tävla!

2011-05-18 @ 18:05:32
URL: http://saraspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0