jag har lyckats!

men tjenare!!

idag har jag lyckats med något fantastiskt nämligen att ta det lugnt sammtidigt som jag gör en massa saker som måste göras.
det började med att jag vaknade av mig själv vid kvart i nio och då gick jag upp.
sen gjorde jag en underbar frukost med fil och flingor, äggmacka, annanas och en kopp kaffe.
efter det tittade jag en stund på TV.
och nu luktar hela huset av min kaka som jag precis har bakat!
snart hoppas jag på att min underabara mormor och min underbara morfar kommer. tillsammans med dom, mamma, mina kusiner och många fler ska jag fira min "moster" som har blivit "riktig" läkare som jag skrev igår. det blir thaimat och en massa mys.
under kvällen kanske jag avviker och åker med sanna, för nu kan hon ju hon köra tjoho!!!, till karin och tittar på Saade och de andra i Eurovision med karin, sanna, anna och katarina!
men tills dess ska jag plugga lite!


min underbara morfar och en av mina underbara kusiner!

ha det bra tills nästa gång vi hörs. när nästa gång blir vat jag dock inte för som ni ser har jag en hal del att göra!
tudels!
// Emma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0