Old memories and new victories...

Hey!
Mamma hittade min gammla Manchser United tröja idag och jag fick genast ett leende på läpparna! Kommer ihåg hur vi spelade fotboll i Sälen-Sörsjöns byalag tillsammans med grabbarna och hejade på United hela bunten! Alla hade de röda tröjorna med det guld färgade emblemet ovanför det vänstra bröstet. Att tillägga är att det var noga med att man skulle ha en stor T-shirt, helst så lång att den gick över knäna. Då såg det ju faktiskt ut som man hade en äkta matchtröja på sig.
Det var helt klart den mest perfekta dagen att ta fram Man U tröjan på, eftersom laget idag säkrade sin 19:de ligatitel! Även on Rooney och de andra grabbarna sköter laget fenomenalt bra, måste jag säga att jag saknar min favorit Beckham. Medans han glassar runt, lever lyxliv i USA och försöker lyfta fotbollens status i landet som bara bryr sig om Baseball, AmericanFotball och Basket. Får vi helt enkelt jubla tillsammans med Rooney, Giggs och de andra spelarna! :)
// Frida

Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig. kram!

2011-05-14 @ 22:34:42
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0