Underbar dag!

Jag idag har verkligen varit en toppen dag på allt sätt och vis!
Det började med att jag fick reda på att jag klarat matte D, Vilket är ett mirakel bara det! Hälsade på några sjätteklassare tillsammans med AnnaNilser innan det blev dags för en jätte god pasta och köttfärssås på Gastronomen. Efter det blev det avslutning av Svenska B med godis och trevligheter. När detta var slut var jag så pepp på att få klart det som jag hade kvar, så jag skrev lite på min filmanalys! :D
Sedan följde en underbar middag på Piachetto med JWinter och Tilda samt en liten shoppingrunda där jag inhandlade både nya jeans och morsdagspresent! :D Dagen avslutades med bio och den nya Pirates rullen. Vilken film BTW! Se om du får chansen!
Imorn bär det av hem till Sälen!
Ha det lite bättre än alla andra!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0