Varför bor jag inte i Trollhättan?

Hade en riktigt trevlans kväll igår hemma hos Emmsi. Vi grillade, spelade spel, skrattade och hade det allmänt bra. Men idag lär man komma ner på jorden igen: En massa plugg som jag har skjutit upp till sista dagen på lovet. Grattis liksom! Fast jag tar nog en sväng till Syrran också. Kanske en sväng ner på stan.. Och vips hade jag ingen tid kvar för plugg. Fantastiskt! :) Förresten, varför bor jag inte i trollhättan för? I alla fall när självaste RUPERT GRINT (ron weasly) är där och spelar in sin nya film.. I sånna fall hade jag lätt stalkat honom. :) Dagens funderingar liksom..
Han är ju så söt.. :)

//Linnsie

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



KRAM

2011-05-01 @ 16:02:56
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0