Yooo!

Tänkte ta upp två saker med er idag. Dels måste jag fråga en sak om den här sommar plågan "om sanningen ska fram! av Eric Amarillo... vet ni vem som sjunger den? Alltså jag vet att han heter Eric Amarillo, men jag menar vet ni vem han är? Jag trodde lixom han var en snygg 25 till 30 åring a la popstar... men så fel jag hade, han är ju typ 40.
Missförstå mig inte... det är inte åldern jag reagerar på, det är låttexten i sången som stör mig. Jag vet jag kanske är sen och alla kanske vet allt detta redan men jag var tvungen... Här är han iallafall!
Sen måste jag bara vissa en ny film som kommer ut om ett tag, det är en remake av en älskad klassiker!
Här är trailern!
Ser ut att vara sjukt bra animering och Tintin går alltid hem! En Måste se film!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0